воскресенье, 10 ноября 2013 г.

დღე 8
მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში.

             ტრადიციულ გაკვეთილზე მოსწავლეები მასწავლებლისგან მოელიან შეფასებას. მოსწავლეზე ორიენტირებულ გაკვეთილზე მოსწავლეები აქტიურ მონაწილეობას იღებენ შეფასებაში. ამის შესრულება ზოგიერთი მოსწავლისთვის შესაძლოა რთული აღმოჩნდეს; ასევე, შეიძლება გაუჭირდეთ მასწავლებლებს მოსწავლეებთან ამ პასუხისმგებლობის გაზიარება; ზოგისთვის პირიქით წამახალისებელია და რეალურად ეხმარება მიზნების დასახვაში.
              მოსწავლეზე ორიენტირებულ შეფასების სისტემაში მოსწავლეები უფრო აქტიურად ერთვებიან შეფასების პროცესში, არ ეშინიათ პასუხისმგებლობის აღება. 
              მინდა მაგალითი მოვიყვანო:
თვითმართველობის დღეს სკოლაში ყველა კლასში გაკვეთილები ჩაატარეს მოსწავლეებმა, მათ გამოკითხეს თანაკლასელები, შეიტანეს ჩანაწერები ჟურნალში, ზოგიერთმა ახალი მასალაც ახსნა. გაკვეთილის ბოლოს გამოაცხადეს ნიშნები, რომლებსაც შეიტანდნენ ჟურნალში. თითოეულ ნიშანს ისეთი ახსნა-განმარტება გაუკეთეს, რომ არავის აღარ დარჩა შეფასებასთან დაკავშირებული  შეკითხვები. ყველა მოსწავლემ იგრძნო საკუთარი პასუხისმგებლობა და დაწერა რეალური ნიშნები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий