დღე 4.
შეფასება
როგორც ვიცით არსებობს შეფასების ორი ტიპი - განმსაზღვრელი და განმავითარებელი.
შეფასების დაწყებამდე საჭიროა გავნსაზღვროთ რა არის შეფასების მიზანი? და როგორ გამოვიყენებთ შჶფასების შედეგებს? აგრეთვე ძალიან მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა ასაკის განსაზღვრა. ჩემი პრაქტიკიდან გამომდინარე შემიძლია ვთქვა, რომ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის მისაღებია მცირე კომენტარით გამოხატული შეფასება და რამე წამახალისებელი ნახატი ან სიმბოლო. მაღალი კლასის მოსწავლეები ითხოვენ უფრო ვრცელ და კონკრეტულ კომენტარს, ნიშნის დაწერის შემთხვევაში ურჩევნიათ ზუსტად იცოდნენ შეფასების კრიტერიუმები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий